Aquí hi trobaràs el que ens han dit

Servanyoli 15/04/2013
Hola Escorxeta!! Tal com em vas aconsellar hem esperat a aquest finde passat d'abril per fer la ruta nord de la pedal medieval i ens ha encantat. L'hem feta amb alforges en 2 etapes per gaudir de la Segarra a tope que ara està preciosa, tapissada d'un verd infinit!! M'ha sorprés molt tot el llegat medieval de la zona i hem al•lucina’t molt amb els castells, pobles i amb tota la comarca en general. Moltes gràcies per deixar constància de joies com aquestes. La recomano a tothom 100%. L'any que ve repetirem amb la del sud!!

Pep bike 15/04/2014
En primer lloc felicitats i gràcies per la ruta. Hem anat a fer-la els dies13 i 14 d'abril. Molt recomanable a la primavera amb tots els camps verds. S'ha de fer amb mentalitat cicloturista degut a que no pots parar de fer fotografies. (per aquest motiu ens em retrassat més d'una hora sobre l'horari previst). Pistes sense cap dificultat tècnica i totalment ciclables. (El tram de Sanaüja a biosca amb molta grava) 1r dia Torà-Florejacs (nit a Rest la Redolta; bon tracte, bona cuina i "jacutzi"!!!) i 2n dia Florejacs-Torà (Dinar a l'hostal Jaumet i cap a casa)
Imma i Pep

Camo 22/08/2014
e realitzat la ruta en dos dies, de Castellfollit a Florejacs i desprès fins de nou a Castellfollit, tinc que dir que la ruta es molt guapa, havia fet alguna ruta per la zona però tant llarga no, i trobo un fallo per el meu gust des de Sanaüja a Castellfollit no te ninguna gracia el fet de pujar molt per torna a baixa a un poble i de nou pujar molt i torna a baixar, quan entre ells estan a 3 o 4 km sembla nomes per allarga la ruta sense sentit, però la resta mooooolt interessant

Marc Tella 03/04/2015
Molt xula! Passes per pobles amb encant, on t'hi quedaries més estona sinó fos per la durada de la ruta. 100% ciclable i gens dura a pesar dels 125kms.
Potser m'hi ha faltat algun corriol de baixada, senser ser massa tècnic perquè tothom el pugés gaudir hauria fet més distreta la ruta.

Molt aconsellable fer-la durant la primavera, no només pel clima idoni per montar en btt sinó pels paisatges, camps verds, ametllers florits..."

Gemma 19-05-2015
Hem fet la volta del Pedal Medieval Nord durant el pont de maig. Ens ha encantat per la facilitat de la ruta, l'encant de tots els llocs que es visiten i la tranquil·litat que hi ha arreu d'aquesta comarca. Val a dir, que hem fet estada a la casa rural de La Redolta-Les Salades a Florejacs, i és absolutament recomanable. Tracte, menjar i servei,excel·lent. Relació qualitat-preu immillorable. Les vistes espectaculars. En fi, que estem encantats d'haver fet aquesta volta en bici. Agraïts també als organitzadors que l'han traçat. Salut i pedals!

Servanyoli ha fet un comentari de 'Pedal Medieval Sud ' :

"Hola Escorxeta!! Aquest finde passat l'Ana i jo vam fer aquesta preciositat de ruta en 2 etapes. En la primera etapa vam sortir de Sant Guim de Freixenet seguint els recorregut cap a l'oest fins Cervera (total 55 km i 900 de desnivell positiu) on vam passar la nit. La segona etapa Cervera - Sant Guim de Freixenet ens vam sortir uns 67 km i 900 de desnivell positiu.

La ruta ens va encantar ... la Segarra és tan agraida per rodar amb la bicicleta .. amb els seus relleus suaus i pistes cómodes vam gaudir de valent de la comarca. Si algú vol fer aquesta ruta amb alforges li recomano 100 %, i es pot pernoctar a l'Alberg de Peregrins de Cervera que és un convent regentat per monjes que t'atenen molt bé i es pot descansar en habitacións dobles amb dutxa per 20 euro perona i nit. A la segona etapa la zona ens va regalar més castells per admirar i vistes del prepirineu ... una passada!!
Només comentar una cosa i és que en la primera etapa, quan es surt del poble Montornés de la Segarra s'agafa la carretera LV2101 uns metres per en una corva bastant tancada trencar a l'esquerra per un camí que segons el ICC li diuen el Cami de les Planes. Bé, dons aquest camí es va tancant de vegetació i creua el riu Cercavins, però en aquesta época la vegetació és tan salvatge que no et deixa assabantarte fins que la bici s'enfonsa i ja portes els peus ben plens d'aigua (ja,ja,ja). Acabar de creuar el riu és molt dificil per la vegetació així que nosaltres vam tirar cap a enredere i seguint la carretera LV2101 fácilment vam enllaçar amb el track trencant a la primera pista que surt a esquerres.
Ah, també s'aconsella que si voleu parar a dinar o fer una paradeta a algun bar aneu preguntant als pobles pel bar més pròxim dintre de la vostra ruta perque els pobles sòn tan petits que no hi ha bars a tots .En la primera etapa nosaltres van fer parada gairebé arribant a Cervera, al local social de Granyena, i en la segona etapa vam para a dinar a un bar que hi ha a la carretera just passat Les Oluges.
Bé, moltes gràcies Escorxeta per deixarnos aquesta joia que m'ha fet enamorarme més i més cada any de La Segarra.